مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-29بين الملل

ضعف اقتدار دریایی آمریکا در مواجهه با ایران در خلیج فارس


شبکه المیادین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره نظارت و رصد دقیق تحرک نیروی دریایی آمریکا در آب های منطقه خلیج فارس توسط نیروی دریایی ایران، به اظهارات وزیر حمل ونقل این کشور درباره ظرفیت ناکافی این وزارت خانه برای کشتی سازی پرداخت.

- شبکه المیادین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره نظارت و رصد دقیق تحرک نیروی دریایی آمریکا در آب های منطقه خلیج فارس توسط نیروی دریایی ایران، به اظهارات وزیر حمل ونقل این کشور درباره ظرفیت ناکافی این وزارت خانه برای کشتی سازی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیت بوتیگیگ وزیر حمل ونقل آمریکا روز گذشته اعلام کرد که آمریکا فاقد ظرفیت کشتی سازی مورد انتظاری است که گمان می کرد بتواند برای احیای اقتدار دریایی خود به آن دست پیدا کند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که بوتگیگ در مراسمی در شورای روابط خارجی اظهار کرد واقعیت این است که ما به ظرفیت مطلوبمان در کشتی سازی دست نیافته ایم.

به گفته بوتیگیگ، با وجود این که همواره بودجه زیادی به وزارت حمل ونقل آمریکا اختصاص داده می شود، این وزارت خانه نتوانسته است تلاش ها را در راستایی پیش ببرد که به ظرفیت مورد انتظار دست پیدا کند و بنابراین، این موضوع باعث شده است آمریکا برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت ها در زمینه کشتی سازی به وزارت دفاع متکی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف اقتدار دریایی آمریکا در مواجهه با ایران در خلیج فارس

ضعف اقتدار دریایی آمریکا در مواجهه با ایران در خلیج فارس