مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 03:002023-12-04پزشكي

پانسمان های پیشرفته شفاف برای درمان و ضدعفونی کردن انواع زخم ها


از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان با هدف درمان و ضدعفونی کردن انواع زخم ها نانوپانسمان های پیشرفته ای عرضه شده که به دلیل شفاف بودن، امکان کنترل درمان زخم برای درمانگران فراهم شده است.

- از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان با هدف درمان و ضدعفونی کردن انواع زخم ها نانوپانسمان های پیشرفته ای عرضه شده که به دلیل شفاف بودن، امکان کنترل درمان زخم برای درمانگران فراهم شده است.

دکتر فرناز محسنی از محققان این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، پانسمان های نوین زخم را از زمینه های تحقیقاتی این شرکت نام برد و افزود: در این راستا دو محصول را به تولید رساندیم که یکی از آنها پانسمان های نانو اکسپو است که به صورت پودر به تولید رسید.

پانسمان نانویی ورقه ای محصول دوم این شرکت به شمار می رود.

وی افزود: از سال 2009 اجرای این پروژه ها با رفع مشکلات بشریت در زمینه درمان انواع زخم ها در دستور کار این شرکت قرار گرفت و توانستیم این محصولات را به ثبت اختراع امریکا برسانیم، ضمن آنکه استاندارد CE از دیگر موفقیت های این محصولات است.

محسنی با بیان اینکه کلیه آزمایشات زیست سازگاری، زیست تخریب پذیر، تست های استریلیزیشن و کلیه تست های مد نظر اروپا برای این محصولات پاس شده است، اظهار کرد: ساختار این پانسمان های پیشرفته بر مبنای فناوری نانو است و این پانسما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانسمان های پیشرفته شفاف برای درمان و ضدعفونی کردن انواع زخم ها

پانسمان های پیشرفته شفاف برای درمان و ضدعفونی کردن انواع زخم ها