مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-05بين الملل

واشنگتن پست: اوکراین و آمریکا یکدیگر را مقصر شکست ضد حمله می دانند


براساس گزارش جدید واشنگتن پست، افسران آمریکایی و انگلیسی به برنامه ریزی کمپین بهار و تابستان اوکراین کمک و تمام وسایل نقلیه درخواستی را فراهم کردند، - براساس گزارش جدید واشنگتن پست، افسران آمریکایی و انگلیسی به برنامه ریزی کمپین بهار و تابستان اوکراین کمک و تمام وسایل نقلیه درخواستی را فراهم کردند، اما کی یف تصمیم گرفت نیروهای خود را در سه جهت تقسیم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ده ها خبرنگار واشنگتن پست با بیش از 30 مقام ارشد از اوکراین، ایالات متحده و اتحادیه اروپا مصاحبه کردند و تنها تعداد انگشت شماری با نام مشخص شدند.

نتیجه گیری این روزنامه این بود که یک ضد حمله که از سر خوش بینی به راه افتاد، نتوانست ضربه مورد انتظار خود را وارد کند و باعث ایجاد اصطکاک و تردید میان واشنگتن و کی یف شد.

طبق گزارش ها، مجموعه ای متشکل از هشت نوع نبرد در پایگاه ایالات متحده در آلمان، یک برنامه مبارزاتی دقیق و قابل اجرا برای این حمله ایجاد کردند.

پنتاگون می خواست که حمله از اواسط آوریل آغاز شود و با حرکت به سمت ملیتوپل پل زمینی به کریمه قطع شود.

به گفته یک مقام مطلع، ژنرال مارک میلی که در آن زمان رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا بود، به اوکراینی ها توصیه کرد که گروه های عملیاتی را همچنین به پشت خط روسیه بفرستند و گفت: نباید هیچ روسی وجود داشته باشد که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: اوکراین و آمریکا یکدیگر را مقصر شکست ضد حمله می دانند

واشنگتن پست: اوکراین و آمریکا یکدیگر را مقصر شکست ضد حمله می دانند