مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-01سياسي

گسترش همکاری جهاد دانشگاهی هنر با مجموعه برج آزادی


تفاهم نامه همکاری علمی، فرهنگی و آموزشی میان جهاد دانشگاهی هنر و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به منظور استفاده دانشجویان هنر و هنرمندان از امکانات و ظرفیت های این مجموعه منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری بین الهام جبل زایجانی؛ سرپرست جهاد دانشگاهی هنر و فرزاد هوشیار پارسیان؛ رییس مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی (برج آزادی) امضاء شد.

محورهای اصلی همکاری در این تفاهم نامه؛ ظرفیت سازی مجموعه برج آزادی در خصوص فعالیت های علمی، فرهنگی و آموزشی دانشجویان و به ویژه دانشجویان هنر، ایجاد تعامل مؤثر میان هنرمندان و دانشجویان عرصه هنر با برج آزادی و بهره مندی از امکانات مجموعه ها در راستای اهداف مشترک ذکر شده است.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، معرفی ظرفیت ها و فضاهای فرهنگی برج آزادی، مشارکت و ایجاد زمینه حضور فعال هنرمندان و دانشجویان هنر نخبه معرفی شده توسط جهاد دانشگاهی هنر برای بهره برداری از امکانات برج آزادی برای برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها، نشست های تخصصی هنر، مراسم و .

و برگزاری برخی از رویدادهای جهاد دانشگاهی هنر و دانشگاه هنر، اختصاص فضاهای مورد نیاز برای فعالیت های علمی و پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در مجموعه برج آزادی برای دانشجویان هنر و هنرمندان و حمایت های مادی و معنوی این مجموعه از برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری جهاد دانشگاهی هنر با مجموعه برج آزادی

گسترش همکاری جهاد دانشگاهی هنر با مجموعه برج آزادی