مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-18سياسي

امسال 11 هزار اظهارنامه مالیاتی از قشم دریافت شد


معاون اداره کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: امسال 11 هزار اظهارنامه در قشم دریافت کردیم و طبق آماری که بدست آوردیم 21 هزار واحد تجاری در کل قشم وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه ای با حضور احمد رحیمی شهردار درگهان، علی دریانورد نائب رییس شورای اسلامی درگهان، رییس اداره مالیاتی قشم، رییس حراست اداره کل امور مالیاتی هرمزگان و معاون حسابرسی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان در دفتر شهردار درگهان برگزار شد.

رضا کوهستانی، معاون حسابرسی مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان در این جلسه با اشاره به کمبود فضای سبز در شهر درگهان گفت: ما باید به جایگاهی برسیم که شهرداری نقش خود را به بهترین شکل ایفا کند.

وی افزود: اگر مردم بدانند مالیاتی گه پرداخت می کنند کجا هزینه می شود و مثلا برای گسترش فضای سبز یا ساخت یک پارک از آن استفاده می شود دیوار بی اعتمادی آنها از بین می رود و مشارکت بیشتری می کنند.

کوهستانی خاطرنشان ساخت: موضوعی که در مناطق آزاد همواره وجود داشته است بحث دوحاکمیتی بودن این مناطق است که متاسفانه به جای اینکه باعث پیشرفت شود باعث پسرفت شده است.

وی اضافه کرد: ما امسال 11 هزار اظهارنامه در قشم دریافت کردیم و طبق آماری که بدست آوردیم 21 هزار واحد تجاری در کل قشم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 11 هزار اظهارنامه مالیاتی از قشم دریافت شد

امسال 11 هزار اظهارنامه مالیاتی از قشم دریافت شد