مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-09دانش

آغاز برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به آغاز اجرای برنامه های هفته پژوهش از امروز، برنامه های این هفته را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به آغاز اجرای برنامه های هفته پژوهش از امروز، برنامه های این هفته را تشریح کرد.

دکتر محمد ذاکری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اجرای برنامه های هفته پژوهش دانشگاه از امروز 18 آذرماه آغاز می شود و تا روز چهاشنبه 22 آذرماه ادامه دارد، اظهار کرد: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر طبق روال هر سال، برنامه های متنوعی برای این هفته در نظر گرفته است که شامل مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه در بخش های هیات علمی، دانشجویی، انجمن های علمی برتر و بخش ارتباط با صنعت برتر است و در این مراسم از 26 رتبه برتر تقدیر می شود.

همچنین از دو دانشمند پراستناد جهان که یکی از آن ها از اعضای هیات علمی دانشگاه و نفر دوم از دانش آموختگان دانشگاه علوم دریایی خرمشهر هستند، تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این هفته نمایشگاه کتاب با ارائه کتاب های انتشارات دانشگاه، کتاب های خریداری شده در سال جدید و کتاب های تخصصی مرتبط با رشته های دانشگاه و کتاب های عمومی در دانشگاه برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

آغاز برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر