مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-13سياسي

جزییات تدفین 7 شهید گمنام دفاع مقدس در قم اعلام شد


همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، هفت شهید گمنام در نقاط مختلف شهر قم تشییع و خاکسپاری می شوند.

- ایسنا/قم جانشین فرمانده سپاه قم گفت: همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، هفت شهید گمنام در نقاط مختلف شهر قم تشییع و خاکسپاری می شوند.

مهدی کبیری پور در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: شهدایی که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعدادی از شهدای گمنام در شهرهای مختلف کشور از جمله در شهر مقدس قم تشییع و خاکسپاری می شوند.

وی گفت: پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 16 آذرماه امسال وارد شهر مقدس قم شدند و از بهشت معصومه تا باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان مورد استقبال مردم شهید پرور قم قرار گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه قم افزود: در روزهای اخیر برنامه های مختلفی در محل باغ موزه و همچنین در نقاط مختلف استان قم همانند هیأت های مذهبی، مدارس و دانشگاه ها با حضور پیکرهای پاک شهدای گمنام برگزار شده است.

کبیری پور بیان کرد: مراسم تشییع پیکرهای شهدای گمنام در استان قم در روز یکشنبه 26 آذرماه و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت هشت صبح با تجمع مردم ولایتمدار قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود و پس از آن پیکرهای مطهر شهدا تا میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تدفین 7 شهید گمنام دفاع مقدس در قم اعلام شد

جزییات تدفین 7 شهید گمنام دفاع مقدس در قم اعلام شد