مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-28دانش

برنامه وزارت علوم برای معرفی بورس های دانشجویی به صاحبان صنایع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی مسعودی مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان با اشاره به برگزاری نشست با صاحبان صنایع و معرفی بورس های دانشجویی گفت: - مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان از برگزاری نشستی با صاحبان صنایع و معرفی بورس های دانشجویی خبر داد و گفت: در مرحله اول نشستی با صاحبان صنایع الکترونیک، پزشکی و نساجی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی مسعودی مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان با اشاره به برگزاری نشست با صاحبان صنایع و معرفی بورس های دانشجویی گفت: همان طورکه مستحضر هستید آیین نامه بورس های تحصیلی امسال توسط وزیرعلوم ابلاغ شده است و ما نشست هایی را با صاحبان صنایع برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر نشستی را با صاحبان صنایع الکترونیک، صنایع پزشکی و صنایع نساجی، برای معرفی بورس های یکپارچه دانشجویی ازجمله بورس صنعت و مشاغل، بورس بنگاه اقتصادی و فرصت های تحقیقاتی برگزار کردیم.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان افزود: در بورس صنعت و مشاغل دو هدف را پیگیری می کنیم یکی آموزش و تربیت نیروی با کیفیت برای بنگاه های اقتصادی و صنایع کشور و دوم این که دانشجوی ما یک امنیت شغلی را داشته باشد و باانگیزه و پرنشاط و با امید به آینده درس خود را ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت علوم برای معرفی بورس های دانشجویی به صاحبان صنایع

برنامه وزارت علوم برای معرفی بورس های دانشجویی به صاحبان صنایع