مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-23سياسي

برپایی چادر در نوار ساحلی به سیمای شهر بوشهر خدشه وارد خواهدکرد


با توجه به تغییرات فصلی و بهتر شدن هوا، از اوایل پاییز تا نوروز شاهدحضور گسترده گردشگران در بوشهر هستیم که این امر نیازمند این است که شهرداری از نصب چادر در این محدوده جلوگیری کند.

- ایسنا/بوشهر رییس شورای اسلامی بوشهر گفت: با توجه به تغییرات فصلی و بهتر شدن هوا، از اوایل پاییز تا نوروز شاهدحضور گسترده گردشگران در بوشهر هستیم که این امر نیازمند این است که شهرداری از نصب چادر در این محدوده جلوگیری کند.

وحید نیک روش روز پنجشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار کرد: حضور گردشگران در بوشهر فقط مختص به نوروز نیست و با بهتر شدن هوا شاهد حضور حداکثری مسافران در این شهر به ویژه در تعطیلات آخر هفته در پاییز و زمستان هستیم.

وی افزود: حضور مسافران و گردشگران فرصتی مناسب برای اقتصاد شهری و گردشگری بوشهر است از همین رو شهرداری انجام خدمات عمومی مثل حمام عمومی، سرویس های بهداشتی و پارک های ساحلی را جهت استفاده شهروندان و گردشگران به نحو مطلوب آماده سازی و بر کار پیمانکاران نظارت مطلوب داشته باشد.

رییس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: برپایی چادر در نوار ساحلی به سیمای و منظر شهر خدشه وارد خواهدکرد که شهرداری از حالا باید نصب چادر در نوار ساحلی را ممنوع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی چادر در نوار ساحلی به سیمای شهر بوشهر خدشه وارد خواهدکرد

برپایی چادر در نوار ساحلی به سیمای شهر بوشهر خدشه وارد خواهدکرد