مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-17سياسي

اجمالی/شهید فکه آمده با هزار و یک قصه


مهمانی شهید است، شهید آوردند تا بلکه تلاطم بی امان تپش های قلبی منتظر آرام گیرد و عطر مشترک عاشقانه های مادر و فرزندی به مشام رسد گویی مهمانی امروز، - خبرگزاری فارس_ همدان: میدان امام غلغله است، از زمین و زمان آدم می جوشد؛ چشم که تیز کنی اغلب مادرند اما نه پیرِ کمر خمیده از نوع پدر هم آمدند.

سوسوی چشمانشان آهنگ انتظار دارد، همه تن که گوش شوی موسیقی سال های دور و دراز را می شنوی، نوای لالا لالایی دارد بر تن آفتاب خوردهِ به اروند نشسته.

اصلا بر تن از فکه آمده با هزار و یک قصه؛ غصه چشم های تر و خشک شده به دَر نهفته است؛ همه تن که چشم شوی، رد غم نامه را خط به خط در عمق خطوط به چهره نشسته مادر می خوانی.

میدان غلغله است، بزم یک شهید با چندین و چند چشم انتظار از جنس مادرانه است؛ علاوه کنید توسل ها و دلتنگی ها و دل به دل دادن های خیل جمعیت را.

مهمانی شهید است، شهید آوردند تا بلکه تلاطم بی امان تپش های قلبی منتظر آرام گیرد و عطر مشترک عاشقانه های مادر و فرزندی به مشام رسد گویی مهمانی امروز، مهمانی دل به دلدار رسیدن است.

امروز آغوش ها بی عکس و بی نام حتی گمنام به گواه بلندی های الوند باز شده و مادر و فرزند غیور این دیار به دیدار می نشینند، دست قلاب می کنند بر گردن تابوت و فرزند از رزم نامه اش می خواند و مادر از غم نامه دوری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/شهید فکه آمده با هزار و یک قصه

اجمالی/شهید فکه آمده با هزار و یک قصه