مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-03سياسي

کدام مدیران دولتی برای ترک فعل در اجرای قانون هوای پاک محکوم شدند؟


رییس دادگستری استان تهران امروز بار دیگر از محکومیت 5 مدیر به دلیل ترک فعل در خصوص قانون هوای پاک خبر داد، اما این 5 مدیر دولتی چه کسانی هستند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، علی القاصی رییس دادگستری استان تهران صبح امروز 12 آذرماه 1402 از محکومیت 5 مدیر به دلیل ترک فعل در خصوص قانون هوای پاک خبر داد و گفت: وظایف دستگاه ها بر اساس قانون هوای پاک مکمل یکدیگر است و هر گونه اهمال از سوی دستگاه های دارای مسئولیت سبب بروز اشکال و خلل در روند انجام وظایف سایر دستگاه ها خواهد شد.

  وی افزود: در خصوص ترک فعل برخی اشخاص دارای مسئولیت در حوزه قانون هوای پاک در دادسرای عمومی و انقلاب تهران پرونده ای تشکیل شد که پس از انجام بررسی های تخصصی لازم از سوی سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی، علیه پنج نفر از مدیران وقت به لحاظ ترک فعل و با عنوان سواستفاده از مقام و موقعیت شغلی کیفرخواست صادر شد و در نهایت منجر به محکومیت این اشخاص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ مراجعه به خبر صدور رای نهایی پرونده ترک فعل مدیران در آلودگی هوا نشان می دهد، یک نفر از مسئولان فعلی و 4 نفر از مسئولان وقت دستگاه های مختلف به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی محکوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مدیران دولتی برای ترک فعل در اجرای قانون هوای پاک محکوم شدند؟

کدام مدیران دولتی برای ترک فعل در اجرای قانون هوای پاک محکوم شدند؟