مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-21سياسي

خدمت رسانی کاروان «نوکری فاطمی» در خراسان جنوبی+ تصویر


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: 50 روحانی کاروان نوکری فاطمی با استقرار در 20 روستای بخش قهستان دهه فاطمیه باشکوهی را در این منطقه رقم زدند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ دهه فاطمیه به پایان نزدیک می شود و مفتخریم که هر ساله ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) با شکوه و عظمت خاصی و بنابرفرمایش مقام معظم رهبری که فرموند: فاطمیه را باید عاشورایی برگزار کرد به لطف خدا و ارادت مردم خراسان جنوبی محقق شده و فاطمیه ای عاشورایی برگزار می کنند.

برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در  خراسان جنوبی حتی در دورترین نقاط روستایی و مرزی گواه با شکوه برگزار شدن ایام فاطمیه است.

و در این میان هستند افرادی از جنس اخلاص و ارادت به اهل بیت (ع) که زمینه ساز برگزاری مراسم عزای حضرت فاطمه زهرا (س) در مناطقی که مداح و سخنران نداشته و شاید جمعیت زیادی برای برگزاری مراسم نداشته باشد، شده و بانی برگزاری مراسم حضرت مادر می شوند و با اقدامات انجام شده خود عبارت فاطمه فاطمه است را به معنای واقعی تعبیر می کنند.

این مقدمه اقدامات شاخص و بسیار ارزشمند کاروان نوکری فاطمی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی است که طی دهه فاطمیه در استان ارائه خدمت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی کاروان «نوکری فاطمی» در خراسان جنوبی+ تصویر

خدمت رسانی کاروان «نوکری فاطمی» در خراسان جنوبی+ تصویر