مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-18بين الملل

«شوراد» و «بایدن گیت»؛ 2 افشاگری جنجالی «کارما» از صهیونیست ها


​​​​ در اسناد هکرهای «کارما» 2 رسوایی بزرگ افشا شده که عبارتند از قرارداد فروش سامانه موشکی «شوراد» رژیم صهیونیستی به چک و افشای جاسوسی رژیم از شهروندان آمریکایی موسوم به «بایدن گیت».

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: به تازگی گروه هکری موسوم به کارما (Karma/ KarMa) اعلام کردند که موفق شده اند به زیرساخت های امنیتی رژیم صهیونیستی و سامانه های ارتباطی دولتی این رژیم نفوذ کنند.

جزییات و مستندات این عملیات هکری به طور اختصاصی در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

نفوذ گروه هکری کارما به قلب موساد و اختاپوس، استخراج بیش از 11 هزار ایمیل مهم حاوی هویت جاسوسان، هک بالغ بر 180 وبسایت مهم صهیونیستی و غیره از جمله مسائلی بود که در گزارش نخست به آن اشاره شد.

در بخش دوم که پیش روی شماست، دو افشاسازی مهم که برآیند هک اختاپوس به عنوان بزرگترین شرکت امنیت سایبری رژیم صهیونیستی است، به چشم می خورد که عبارتند از قرارداد محرمانه فروش سامانه موشکی شوراد رژیم صهیونیستی به جمهوری چک و نیز افشای جاسوسی رژیم صهیونیستی از شهروندان آمریکایی موسوم به بایدن گیت .

افشای قرارداد موشکی شوراد میان رژیم و چک در میان اسناد هک شده، یکی از مهمترین آنها قرارداد فروش سامانه موشکی شوراد رژیم صهیونیستی به جمهوری چک است که جزییات فنی مهمی از جمله چرخه عمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شوراد» و «بایدن گیت»؛ 2 افشاگری جنجالی «کارما» از صهیونیست ها

«شوراد» و «بایدن گیت»؛ 2 افشاگری جنجالی «کارما» از صهیونیست ها