مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-05سياسي

روحیه شهادت طلبی جبهه مقاومت، استکبار صهیونیستی را نابود خواهد کرد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رزمندگانی که امروز با روحیه شهید الیاس چگینی در غزه مقاومت می کنند انشاالله استکبار صهیونیستی را از پا درمی آورند و این موفقیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم الیاس چگینی که پیش از ظهر امروز در شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ملت های مسلمان جهان به آمریکا و اسراییل اعلام می کنند که تو، ما را از شهادت می ترسانی در حالی که این درس مکتب امام سجاد(ع) است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام نمی فهمند ملت های مسلمان و جبهه مقاومت ، کرامت و سعادت خود را در شهادت در راه خدا می دانند، افزود: اگر نسبت به جایگاه شهید و شهادت معرفت پیدا کنیم، آرزوی همه ما رسیدن با درجه رفیع شهادت در راه خداوند خواهد بود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: مردم سوریه در زمان شهادت شهید مدافع حرم الیاس چگینی تحت رفتارهای بی رحمانه و وحشیانه غربی های مستکبر قرار داشتند اما خوشبختانه با ایثار شهدایی مانند شهید چگینی، بساط شیاطین بدذات از این منطقه جمع شد.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: در حال حاضر این قدرت های مستکبر در سرزمین اشغالی متمرکز شده اند و سرزمین اشغالی به نمایشگاه تمدن غرب تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه شهادت طلبی جبهه مقاومت، استکبار صهیونیستی را نابود خواهد کرد

روحیه شهادت طلبی جبهه مقاومت، استکبار صهیونیستی را نابود خواهد کرد