مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-12بين الملل

گزارش سرویس اطلاعاتی مسکو درباره برکناری زلنسکی تایید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین با تاکید بر رصد نشست امروز جو بایدن و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور آمریکا و اوکراین در واشنگتن، - کرملین با اشاره به رصد دقیق جلسه روسای جمهوری آمریکا و اوکراین در واشنگتن، گزارش سرویس اطلاعاتی مسکو درباره عزل قریب الوقوع رییس جمهور اوکراین را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین با تاکید بر رصد نشست امروز جو بایدن و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور آمریکا و اوکراین در واشنگتن، گفت که مسکو اطلاعات دقیقی درباره جایگزینی احتمالی زلنسکی در اختیار دارد.

پسکوف با اشاره به اینکه نتیجه جلسه زلنسکی با بایدن تغییری در شرایط خط مقدم و پیشرفت عملیات نظامی روسیه ایجاد نمی کند، گفت: درباره این (جلسه) باید گفت، مهم است که همه بدانند ده ها میلیارد دلاری که به اوکراین تزریق شده، هیچ کمکی به موفقیت آن ها در میدان نبرد نکرده است.

وی افزود: ده ها میلیارد دلاری که اوکراین خواستار تزریق به اقتصادش شده هم به سرنوشتی مشابه دچار خواهد شد و راه به جایی نخواهد برد.

پسکوف همچنین تاکید کرد که ناکامی ها و شکست های اوکراین داد مردم را درآورده و قدرت مقامات این کشور را متزلزل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سرویس اطلاعاتی مسکو درباره برکناری زلنسکی تایید شد

گزارش سرویس اطلاعاتی مسکو درباره برکناری زلنسکی تایید شد