مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-18سياسي

ایران برای اینترنت ماهواره ای قرارداد بست + جزییات


یاه کلیک وابسته به یاه ست قوانین سرزمینی ایران را پذیرفت و پس از طی مراحل اداری پروانه ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای به این شرکت اعطا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزارت ارتباطات اعلام کرد: همزمان با اختتامیه کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی (WRC-23) در شهر دوبی، قواعد سرزمینی جمهوری اسلامی ایران به امضای مدیرعامل شرکت یاه کلیک رسید تا مقدمات فعالیت قانونی این شرکت برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای در کشور فراهم شود.

لاجوردی رگولاتور ایران و قائم مقام ارتباطی وزیر ارتباطات ایران به امضای متن قوانین سرزمینی ایران در حوزه اینترنت ماهواره ای نگاه میکند.

در تصویر مهدی روحانی نژاد معاون بررسی های فنی و اقتصادی رگولاتوری دیده میشود.

این تصویر در سرکنسولگری ایران در دوبی گرفته شده است.

طبق گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، باتوجه به سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که تعامل با شرکت های بین المللی ارایه دهنده خدمات ارتباطی که قواعد سرزمینی کشورمان را به رسمیت می شناسند را در اولویت دیپلماسی خود قرار داده است و پس از ماه ها مذاکره با اپراتور خدمات اینترنت ماهواره ای یاه کلیک (YahClick) وابسته به شرکت یاهست (YahSAT)، این شرکت جمعه 24 آذر در محل سرکنسولگری ایران در شهر دوبی و با حضور قایم مقام وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای اینترنت ماهواره ای قرارداد بست + جزییات

ایران برای اینترنت ماهواره ای قرارداد بست + جزییات