مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-16سياسي

یک امتیاز برای توسعه گردشگری در هرمزگان با لغو یک طرفه روادید با 33 کشور


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: لغو یک طرفه روادید با 33 کشور به مثابه یک امتیاز برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری پایدار در ایران و هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محسنی مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی، امروز با اشاره به این مطلب افزود: در راستای پیگیری های مستمر و مکرر وزیر میراث فرهنگی در لغو روادید یک طرفه با 33 کشور و تاثیر ارز آوری ناشی از حضور گردشگران خارجی، استان هرمزگان به واسطه همجوار بودن با کشورهای حوزه خلیج فارس و اشتراکات فرهنگی می تواند از این فرصت برای توسعه گردشگری خود استفاده کند.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اظهار کرد: استفاده از این فرصت مهم با هم افزایی ظرفیت های همه دستگاه های اجرایی میسر خواهد شد.

    وی با بیان اینکه لغو روادید یکی از ابزارهاست تا بتوانیم تعاملات بین المللی خود را در حوزه گردشگری و گردشگری دریایی گسترش دهیم، افزود: توسعه گردشگری، باعث ایجاد فرصت های شغلی جدید در بخش های مختلف گردشگری و تقویت روابط با کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس می شود.

   محسنی ادامه داد: شاید بگویند برای جذب گردشگران خارجی نیازمند توسعه زیرساخت ها هستیم اما ورود گردشگران خارجی می تواند محرک و زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک امتیاز برای توسعه گردشگری در هرمزگان با لغو یک طرفه روادید با 33 کشور

یک امتیاز برای توسعه گردشگری در هرمزگان با لغو یک طرفه روادید با 33 کشور