مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-02سياسي

میرزا کوچک خان جنگلی صولت قدرت های پوشالی زمانش را شکست


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هیچ کسی مانند شهید مدرس و شهید میرزا کوچک جنگلی از ایستادگی ملت در رویارویی با قدرت های پوشالی جهانی حراست نکرده است، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هیچ کسی مانند شهید مدرس و شهید میرزا کوچک جنگلی از ایستادگی ملت در رویارویی با قدرت های پوشالی جهانی حراست نکرده است، گفت: میرزا کوچک جنگلی صولت قدرت های پوشالی موجود زمانش را شکست.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 11 آذرماه در مراسم سالروز شهادت روحانی شهید، میرزا کوچک خان جنگلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی استان گیلان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان اینکه عالمان دین در تاریخ مبارزات یک قرن و اندی مردم ایران به ویژه تشیع نقش بی بدیل داشته اند، اظهار کرد: علمای شیعه همواره توانسته اند قوام اساسی را در ارتقای جایگاه اسلام ایجاد کنند.

وی با اشاره به جایگاه برجسته شیعه در ایران به ویژه پس از عصر صفویه، افزود: اقتدار و ایستادگی جامعه ایرانی در برابر قدرت های پوشالی جهانی به ویژه در قرن اخیر، ناشی از نقش آفرینی علماست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هیچ کسی مانند شهید مدرس و شهید میرزا کوچک جنگلی از ایستادگی ملت در رویارویی با قدرت های پوشالی جهانی حراست نکرده است، گفت: میرزا کوچک جنگلی صولت قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزا کوچک خان جنگلی صولت قدرت های پوشالی زمانش را شکست

میرزا کوچک خان جنگلی صولت قدرت های پوشالی زمانش را شکست