مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26سياسي

دستور ویژه مجازات ترک فعل ها در تصرف منابع طبیعی و بیت المال


رییس کل دادگستری مازندران با ابلاغ دستور ویژه به دادستان مرکز استان گفت: تمام مسؤولانی با ترک فعل و عدم مقابله به موقع با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی موجب تضییع حقوق بیت المال را فراهم شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمد صادق اکبری امروز یکشنبه پنجم آذر ماه، در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان، اظهار کرد: تخطی از قانون، زیان آور و احترام به قانون بر همگان واجب بوده و توجه ویژه به امر پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال ضرورت دارد.

وی خطاب به مدیران استانی، افزود: درآمدها و اعتبارات باید به موقع و به میزان کافی در اختیار مسوولان اجرایی قرار داده شود تا از حقوق بیت المال به بهترین شکل ممکن حفاظت شود.

اکبری مداقه در آیین نامه های مربوط به ساخت و ساز را مهم دانست و گفت: توجه به پیشگیری های وضعی، اجتماعی و فرهنگی در این حوزه لازم و ضروری است.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری مازندران یادآور شد: متاسفانه طرح جامع پیشگیری در حوزه ماموریت شورای حفظ حقوق بیت المال در مازندران وجود ندارد، از این رو لازم است این طرح مصوب و اجرایی شود.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به قانون تبصره ذیل ماده 10 تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید نسبت به جلوگیری از تغییر کاربری و اعاده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه مجازات ترک فعل ها در تصرف منابع طبیعی و بیت المال

دستور ویژه مجازات ترک فعل ها در تصرف منابع طبیعی و بیت المال