مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 17:102023-11-30پزشكي

افزایش سرانه خوابگاهی و پرداختی دانشجویان علوم پزشکی کشور


معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات دولت در حوزه دانشجویی و فرهنگی، گفت: سرانه خوابگاهی و پرداختی دانشجویان علوم پزشکی کشور حداقل 10 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز نشست عباس شیراوژن معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با جمعی از دانشجویان و منتخبان تشکل های دانشجویی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

افزایش 10 درصدی تخت های خوابگاهی در دولت عباس شیراوژن، معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست با تاکید بر تغییر نگرش در حوزه فرهنگی و دانشجویی، اظهار کرد: میزان اعتبارات و بودجه های حوزه فرهنگی محدود، تورم بالا و تحقق درآمدی بسیار پایین بوده و لازم است توزیع اعتبارات فرهنگی سنجیده تر باشد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تعذیه ای دانشجویان در کشور، افزود: علیرغم افزایش بودجه ردیف تغذیه ای، همچنان بخشی از بودجه برای این حوزه محقق نمی شود و مابه تفاوت آن باید از محل درامد اختصاصی تأمین شود.

معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه 80 هزار تخت خوابگاهی جهت استفاده دانشجویان در کشور وجود دارد، گفت: تعداد تخت های خوابگاهی در دولت کنونی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه خوابگاهی و پرداختی دانشجویان علوم پزشکی کشور

افزایش سرانه خوابگاهی و پرداختی دانشجویان علوم پزشکی کشور