مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 20:152023-11-25سياسي

پنج هنرستان در لرستان در دست احداث است


پنج هنرستان در استان در دست احداث است و می شود از فضاهای دیگر با تغییر کاربری به عنوان فضای هنرستانی استفاده کرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پنج هنرستان در استان در دست احداث است و می شود از فضاهای دیگر با تغییر کاربری به عنوان فضای هنرستانی استفاده کرد.

فرهاد زیویار امروز چهارم آذرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: همه ما بسیجیان ادامه دهنده راه امام راحل و در رکاب مقام معظم رهبری هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث راهیان نور و پیشرفت ضرورت دارد دستگاه های اجرایی کمک کنند تا این مبحث پر رونق تر برگزار شود، تصریح کرد: برنامه های آموزش و پرورش باید مورد توجه اهتمام مابقی دستگاه های اجرایی قرار گیرند تا دانش آموزان به جای استفاده از فضای مجازی با دستاوردهای بزرگی که برای دفاع و جهاد و ارزش های کشور انجام شده آشنا و تحت تاثیر بیشتری قرار بگیرند.

استاندار در ادامه در خصوص آموزش های مهارتی در هنرستان های استان گفت: این مهم باید جز مصوبات شورای آموزش و پرورش قرار بگیرد و این امر به شرط تامین اعتبار باشد.

زیویار با اشاره به اینکه پنج هنرستان در استان در دست احداث است، بیان کرد: در شهرستان های استان نیز مراکز آموزشی وجود دارند که برای استفاده به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج هنرستان در لرستان در دست احداث است

پنج هنرستان در لرستان در دست احداث است