مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-26سياسي

صبحگاه مشترک حافظان امنیت شهرستان محلات برگزار شد


به مناسبت هفته بسیج مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولین شهر محلات، ایثارگران و جانبازان و برخی از خانواده معظم شهدا و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات، به مناسبت هفته بسیج مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولین شهر، ایثارگران و جانبازان و برخی از خانواده معظم شهدا و نیروهای سپاه ناحیه محلات، نیروی انتظامی، گردان های شهرستان و بسیجیان محلات اجرا شد.

نماینده ایثارگران ستاد کل نیرو های مسلح و معاون فرهنگی رزمندگان شمال و غرب کشور سخنران این مراسم به هجمه های دشمنان اسلام و نظام در بخش های مختلف اشاره و تأکید کرد: باید بسیجیان و نسل جوان امروزی نیز همانند مرزدارانی که همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و میهن اسلامی تلاش کرده، ضمن داشتن بصیرت و پاسداری از نظام، از اشاعه فرهنگ مقاومت و آگاه سازی سایر اقشار جامعه غفلت نکنند.

سردار داود غیاثی راد گفت: بی شک تداوم انقلاب اسلامی مرهون جهاد، پایداری و سخت کوشی انسان های با ایمانی است که در عرصه پاسداری از ارزش های الهی، لحظه ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت های سنگین خویش پاسخگو بوده اند.

غیاثی راد افزود: خدمت صادقانه و ولایت مدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی قدر و منزلتی دارد که تنها خداوند تبارک و تعالی می تواند پاداش واقعی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبحگاه مشترک حافظان امنیت شهرستان محلات برگزار شد

صبحگاه مشترک حافظان امنیت شهرستان محلات برگزار شد