مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-15سياسي

امام جمعه موقت سمنان: جهان امروز چهره واقعی رژیم صهیونیستی را می شناسد


چهره واقعی رژیم کودک کش صهیونیستی امروز برای همه مردم جهان به خوبی آشکار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام محمدعلی قدس پور، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد، با اشاره به تحولات بین المللی ازجمله وقایع فلسطین اشغالی و نوار غزه اظهار کرد: امروز همه جهانیان با کودک کشی ها و نسل کشی های رژیم صهیونیستی مواجه شده اند و چهره منحوس این رژیم پلید برای همه مردم جهان به خوبی آشکار شده است.

وی با اشاره به پایداری و ایستادگی مردم ستم کشیده فلسطین اشغالی برابر سال ها جنایت و ظلم رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جبهه مقاومت امروز برابر همه جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی ایستاده است و با مقاومت و ایستادگی خود، بیداری مردم جهان را به همراه می آورد.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: امروز همه مردم جهان که روزگاری چهره رژیم صهیونیستی نزد آنها زیبا توصیف می شد، با چهره واقعی این رژیم جنایتکار آشنا شده اند.

قدس پور بیان کرد: امروز بسیار مهم است که همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان عالم از ایستادگی مردم غزه و فلسطین اشغالی حمایت کرده و جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی را در سراسر عالم محکوم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت سمنان: جهان امروز چهره واقعی رژیم صهیونیستی را می شناسد

امام جمعه موقت سمنان: جهان امروز چهره واقعی رژیم صهیونیستی را می شناسد