مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-06ورزشي

تخصیص140 همت برای تسهیلات ازدواج جوانان


وزیر ورزش و امور جوانان مهم ترین از تخصیص اعتبارات جدید برای تسهیلات ازدواج جوانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار توانا در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه هم راه که بعد از ظهر امروز برگزار شد، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره اهمیت ازدواج جوانان گفت: موضوع ازدواج جوانان از موضوعات مهم دولت سیزدهم است و رهبر معظم انقلاب تاکید بر حل مسائل این حوزه دارند.

در بحث ازدواج دو موضوع اصلی وجود دارد، یکی در بحث تسهیلات است، دولت با تسهیلاتی که در اختیار جوانان قرارخواهد داد زمینه ازدواج آسان را برای آن ها فراهم خواهد کرد وتسهیلات حدود 140 همت برای این موضوع در نظر گرفته شده است و تا به امروز 110 همت برای بیش از 500 هزار زوج جوان در نظر گرفته شده است.

هاشمی با بیان اهمیت مشاوره قبل از ازدواج اذعان کرد: موضوع مهم دیگر در این زمینه بحث کلاس های مشاوره است و این سامانه هم راه در بحث آموزش و مشاوره بسیار کارآمد و کمک کننده خواهد بود و بیش از 600 مرکز مشاوره تحت پوشش معاونت ورزش و جوانان است و خدمات خوبی ارائه خواهد داد.

امیدواریم خانواده ها  به سمتی بروند که از بحث مشاوره ازدواج و خانواده استقبال کنند که ازدواج هایی با بنای مستحکم داشته باشیم وزیر ورزش با اشاره به هزینه هایی که دولت برای این موضوع در نظر گرفته است بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص140 همت برای تسهیلات ازدواج جوانان

تخصیص140 همت برای تسهیلات ازدواج جوانان