مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-20سياسي

گردان سایبری در بسیج اساتید استان مرکزی راه اندازی می شود


جانشین بسیج اساتید استان مرکزی از راه اندازی گردان سایبری در بسیج اساتید استان طی روزهای آینده خبر داد.

- آقامحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به تشکیل گردان سایبری بسیج اساتید استان مرکزی  برای نخستین بار در بسیج اساتید استان اظهار کرد: طبق بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت فضای مجازی و با توجه به برنامه ریزی های عمیق دشمن در این حوزه گردان سایبری بسیج اساتید برای نخستین بار در بسیج اساتید استان مرکزی بزودی اجرا می شود.

وی ادامه داد: سازمان بسیج اساتید به منظور شناسایی و استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی استان در راستای  مقابله با جنگ نرم دشمن و جهت دهی انقلابی اساتید در فضای مجازی اقدام به راه اندازی  این گردان ها کرده است و به زودی گردان سایبری در بسیج اساتید مرکزی افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

جانشین  بسیج اساتید استان مرکزی با بیان اینکه اساتید بسیجی و ولایت مدار در این قالب مشغول فعالیت و روشنگری می شوند، بیان کرد:  گردان سایبری در استان در قالب گروهان های سایبری در سطح حوزه های مقاومت و دانشگاه های استان در بخش های مختلف فعالیت خواهد داشت.

آقامحمدی با اشاره به اینکه در راستای اجرای برنامه های معاونت فرهنگی، اجتماعی  و راه اندازی کارگروه های هشت گانه در سازمان بسیج اساتید استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان سایبری در بسیج اساتید استان مرکزی راه اندازی می شود

گردان سایبری در بسیج اساتید استان مرکزی راه اندازی می شود