مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-22پزشكي

وزارت بهداشت: خدمات درمان ناباروری در تمام سطوح رایگان می شود


مدیر کل جوانی جمعیت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خدمات نوین درمان ناباروری با طب ایرانی ادغام شده است افزود: زوجین می توانند برای درمان ناباروری از خدمات طب ایرانی نیز بهره مند شوند.

- صابر جباری مدیر کل جوانی جمعیت وزارت بهداشت، در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت اجرای قانون جوانی جمعیت توضیح داد: در وزارت بهداشت پس از ابلاغ قانون جوانی جمعیت در آذر ماه سال 1401 تمرکز ما بر آن بود که دستورالعمل هایی که در قانون ذکر شده را اصلاح کنیم که به غیر از دو مورد همه وارد اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر تمرکز ما بر روی اجرای قانون است ادامه داد: ازدواج آسان موفق و پایدار و فرزندآوری به موقع و کرامت مادری و ارزشمندی فرزندآوری را مورد توجه قرار دادیم و به دنبال فرهنگسازی این موضوع هستیم.

چالش های جوانی جمعیت جباری گفت: در حوزه فرزندآوری در کشور چالش های مختلفی وجود دارد، دیر ازدواجی، سخت ازدواجی، طلاق، بی فرزندی، کم فرزندی و تک فرزندی از جمله چالش های جوانی جمعیت در کشور هستند.

موضوع ناباروری هم از جمله این چالش هاست و اتفاقی که در دولت رقم خورد و درحال اجرا است پوشش کامل درمان ناباروری بود که در بخش دولتی و خصوصی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است، هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: خدمات درمان ناباروری در تمام سطوح رایگان می شود

وزارت بهداشت: خدمات درمان ناباروری در تمام سطوح رایگان می شود