مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-19بين الملل

هرتزوگ: آماده آتش بس دیگر در غزه هستیم


رییس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در دیدار با سفرای کشورهای خارجی در تل آویو گفت که این رژیم آماده آتش بس دیگر در غزه برای آزادی گروگان های بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی از آمادگی این رژیم برای آتش بس دیگر در نوار غزه خبر داد.

وی که این سخنان را در جریان دیدار سفرای کشورهای خارجی در تل آویو مطرح می کرد، گفت: تل آویو آماده ایجاد آتش بس انسانی دیگر در راستای اجازه آزادی ربوده شدگان بیشتر است .

پیشتر نیز سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه بن زوی در مصاحبه با شبکه روسیا-24 گفت در مجموع حدود 130 نفر شامل سه شهروند روس همچنان در گروگان (اسارت) حماس هستند.

  جنبش حماس قبل از این اعلام کرد دو زن اسیر با تابعیت روسیه را آزاد کرده و آن ها را در پاسخ به تلاش های رییس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به صلیب سرخ تحویل داده است.

  دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی پیش از آن که سه نفر از اسرایی که در غزه نگهداری می شوند به دست نیروهای این رژیم کشته شوند، گفته بود  132 اسراییلی در نوار غزه زندانی هستند که ما معتقدیم 112 نفر از آن ها زنده هستند .

هفتاد و سه روز از جنگ غزه می گذرد و با وجود آنکه ماشین نظامی اسراییل همچنان در حال ارتکاب جنایات میدانی به ویژه علیه بیماران و مراکز درمانی است و تاکنون موجب شهادت بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرتزوگ: آماده آتش بس دیگر در غزه هستیم

هرتزوگ: آماده آتش بس دیگر در غزه هستیم