مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-09سياسي

رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دچار شکست تاکتیکی و راهبری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد اظهار کرد: - جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی در برابر رزمندگان مقاومت علاوه بر شکست تاکتیکی دچار شکست راهبری نیز شده و دستاوردی جز کودک کشی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی، نظام سلطه و دنیای استکبار به مخالفت با نظام اسلامی برخواستند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: از آنجا که انقلاب اسلامی با رهبری یکی از بهترین اولیا الهی به پیروزی رسید و از سویی وعده الهی که پیروزی جبهه حق علیه باطل را نوید می دهد بر همین اساس، نقشه های دشمنان علیه ملت ایران راه به جایی نبرد.

سردار فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی 45 سال از عمر خود را با عظمت و شکوه پشت سر گذاشته است افزود: در این سال ها دشمنان با همه امکانات خود به خصوص در فضای مجازی به میدان آوردند، اما نتوانستند به پیروزی دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دچار شکست تاکتیکی و راهبری شد

رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دچار شکست تاکتیکی و راهبری شد