مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-07سياسي

ضرورت تقویت امید در جامعه دانشجویی/سیاست زده نشوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست با دانشجویان رشته حقوق دانشگاه های شهید باهنر،دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان  به مناسبت روز دانشجو با اشاره به شهادت شهیدان بزرگ نیا، - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دانشجو باید سیاسی باشد ،اما سیاست زده نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست با دانشجویان رشته حقوق دانشگاه های شهید باهنر،دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان  به مناسبت روز دانشجو با اشاره به شهادت شهیدان بزرگ نیا، قندچی و شریعت رضوی از دانشجویان دانشگاه تهران در 16 آذر 1332 بیان کرد: این دانشجویان به نماد استکبارستیزی در مقابل نظام سلطه تبدیل شدند.

  رییس کل دادگستری استان کرمان  با بیان اینکه نقش دانشجویان در کشور و نظام اسلامی بسیار مهم است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر ایران قوی تاکید کرده اند و اینکه کشور ما باید قوی و مقتدر باشد و اقتدار فقط در بحث مسائل نظامی و قضایی نیست بلکه اقتدار علمی و پژوهشی برای کشور قدرت ایجاد می کند و یک کشور قدرتمند می شود.

  او خاطر نشان ساخت: امروز هر کشوری که از لحاظ علمی قوی تر باشد در جهان مقتدر تر است و دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مراکز پژوهشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت امید در جامعه دانشجویی/سیاست زده نشوید

ضرورت تقویت امید در جامعه دانشجویی/سیاست زده نشوید