مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-10بين الملل

شکست؛ کلیدواژه رسانه ها درباره حمله رژیم صهیونیستی به غزه


مقامات رژیم صهیونیستی درحالی پس از 65 روز جنایت و تجاوز وحشیانه در غزه به منظور سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در نبرد با مقاومت، بر روی توهم «شکست و نابودی حماس» مانور می دهند که رسانه های غربی و عبری ناکامی این رژیم را پذیرفته و «شکست» به کلیدواژه این رسانه .

- مقامات رژیم صهیونیستی درحالی پس از 65 روز جنایت و تجاوز وحشیانه در غزه به منظور سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در نبرد با مقاومت، بر روی توهم شکست و نابودی حماس مانور می دهند که رسانه های غربی و عبری ناکامی این رژیم را پذیرفته و شکست به کلیدواژه این رسانه ها در توصیف وضعیت رژیم اشغالگر در جنگ غزه تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباراتی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی قادر به شکست جنبش حماس نیست و در جنگ شکست خورده است این روزها در سر خط گزارش های رسانه ای غربی و عبری زبان قرار گرفته است.

در همین راستا، نشریه آمریکایی فارن افرز در یادداشتی به قلم رابرت ای پاپ ، استاد علوم سیاسی و مدیر برنامه امنیت و تهدیدات دانشگاه شیکاگو نوشت: بمباران شکست خورده اسراییل علیه غزه و مجازات جمعی حماس را شکست نخواهد داد .

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در یادداشتی در این باره اعتراف کرد: اسراییل نمی تواند حماس را شکست دهد؛ اکنون زمان توقف جنگ و فکر درباره آینده فرا رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست؛ کلیدواژه رسانه ها درباره حمله رژیم صهیونیستی به غزه

شکست؛ کلیدواژه رسانه ها درباره حمله رژیم صهیونیستی به غزه