مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-10اقتصادي

مسوولان پاسخ گوی خواسته های مردمی برای نهضت ملی مسکن باشند


مسوولان باید پاسخ گوی خواسته های به حق مردم برای تسریع در روند تکمیل نهضت ملی مسکن این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان بررسی وضعیت اسناد مربوط به جوانی جمعیت، وضعیت آماده سازی سایت 100 هکتاری و 50 هکتاری، جدول گذاری معابر سایت 50 هکتاری، میخکوبی و بازگشایی معابر سایت 100 هکتاری، تحویل موقت آب توسط آب و فاضلاب در سایت 50 هکتاری و ارائه گزارشات بانک ها مورد بررسی قرار گرفت.

سید علی حسینی، فرماندار خوسف هم با بیان این که نهضت ملی مسکن از بزرگترین و مهم ترین مأموریت ها و نماد دولت سیزدهم است اظهارداشت: دولت در راستای حل این مهم هزینه زیادی را متحمل شده است.

وی با اشاره به اتفاقات مثبتی نظیر انتقال سریز جمعیت بیرجند به خوسف و الحاق 100 هکتار به محدوده شهر خوسف، انجام قرعه کشی های طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی نهضت ملی مسکن، افزود: هدف از مسئولیت ها خدمت به مردم و تلاش بر این است که اتفاقات خوبی برای مردم رقم بخورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان به خواسته های به حق مردم در تسریع در روند تکمیل نهضت ملی مسکن اشاره کرد و خواستار ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سایت های 50 و 100 هکتاری خوسف و گزارش ارائه تسهیلات به متقاضیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان پاسخ گوی خواسته های مردمی برای نهضت ملی مسکن باشند

مسوولان پاسخ گوی خواسته های مردمی برای نهضت ملی مسکن باشند