مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-16بين الملل

محمود عباس: آتش بس فوری در غزه برقرار شود/شاهد کوچ اجباری هستیم


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدارش با مشاور امنیت ملی آمریکا در رام الله بر لزوم ایجاد آتش بس فوری در غزه و فشار آمریکا بر رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوزها تاکید کرد.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدارش با مشاور امنیت ملی آمریکا در رام الله بر لزوم ایجاد آتش بس فوری در غزه و فشار آمریکا بر رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوزها تاکید کرد.

به گرارش ایسنا، به نقل از العربی، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در جریان سفرش به سرزمین های اشغالی به رام الله رفته و با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.

محمود عباس در این دیدار بر لزوم توقف تجاوزهای رژیم صهیونیستی، پایان دادن به نسل کشی ها به ویژه در نوار غزه، ایجاد آتش بس فوری و محافظت از غیرنظامیان تاکید کرد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر لزوم بازگشایی تمام راه ها و گذرگاه ها، افزایش کمک ها به نوار غزه از جمله مواد غذایی و تجهیزات پزشکی، فراهم کردن آب، برق و سوخت در سریع ترین زمان ممکن، از سرگیری فعالیت بیمارستان ها و مراکز مهم برای درمان هزاران مجروح و خدمات دهی به مردم فلسطین در غزه تاکید کرد.

وی در ادامه این دیدار خواستار مداخله دولت آمریکا برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزها در کرانه باختری و قدس اشغالی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: آتش بس فوری در غزه برقرار شود/شاهد کوچ اجباری هستیم

محمود عباس: آتش بس فوری در غزه برقرار شود/شاهد کوچ اجباری هستیم