مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-26بين الملل

پیروزی در میدان و اخلاق؛ واکنش ها به برخورد نیروهای القسام با اسرای اسراییلی


ویدیویی که نیروهای القسام از لحظه تحویل اسرای صهیونیست به نیروهای صلیب سرخ جهانی منتشر کرده، مورد توجه کاربران شبکه اجتماعی قرار گرفت.

- ویدیویی که نیروهای القسام از لحظه تحویل اسرای صهیونیست به نیروهای صلیب سرخ جهانی منتشر کرده، مورد توجه کاربران شبکه اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری الجزیره در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس ویدیویی از لحظه تحویل دومین گروه از اسرای صهیونیست و اتباع خارجی بازداشت شده به دست نیروهای گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس به تیمی از کمیته بین المللی صلیب سرخ را به اشتراک گذاشت.

طبق این ویدیو که آن را القسام منتشر کرده، پنج زن و هشت کودک و نیز چهار تبعه خارجی در مقابل 39 زن و کودک فلسطینی آزاد شدند.

در این ویدیو دیده می شود که زنان و کودکان اسیری که در حال تبادل هستند، با روحیه خوب و در حالی که لبخند بر لب دارند، با نیروهای القسام خداحافظی می کنند.

تبادل گروه دوم از اسرا حماس و رژیم صهیونیستی در دومین روز از توافق آتش بس پس از آنکه القسام اعلام کرد تا زمانی که رژیم صهیونیستی به اصول قرارداد تبادل پایبند نباشد، عملیات تبادل را به تعویق می اندازد، این عملیات از عصر روز شنبه به ساعات پایانی این روز موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی در میدان و اخلاق؛ واکنش ها به برخورد نیروهای القسام با اسرای اسراییلی

پیروزی در میدان و اخلاق؛ واکنش ها به برخورد نیروهای القسام با اسرای اسراییلی