مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-21اقتصادي

کرمانشاه رکوردار مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور


معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 74 درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است، - فرهاد فقیهی، معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص مقام سازی منازل روستایی، اظهار کرد: با مشارکت خود روستاییان بازسازی منازل مسکونی در دستور کار قرار گرفته است.

وی دامه داد: استان کرمانشاه با 2 هزار و 532 روستا دارای 118 هزار و 700 واحد مسکونی روستایی دارد که تاکنون 87 هزار مسکن روستایی مقاوم سازی شده است.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 74 درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است، گفت: کرمانشاه به لحاظ مقاوم سازی منازل روستایی جایگاه اول کشور را دارد.

وی افزود: متقاضیان مقاوم سازی مسکن روستایی با مراجعه به بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی به بانک های عامل معرفی می شوند  که قرار است این تسهیلات تا 350 میلیون تومان افزایش یابد.

فقیهی خاطرنشان کرد: سال گذشته 3 هزار و 200 مورد سهمیه مقاوم سازی داشتیم که خوشبختانه تمامی آن ها منجر به قرارداد شد و کار ساخت و ساز 2 هزار و 400 واحد از این تعداد نیز به اتمام رسیده و مابقی هم تا پایان سال پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه رکوردار مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور

کرمانشاه رکوردار مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور