مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-06اجتماعي

خداحافظی روستاهای شهرستان فریدونشهر با مدارس کانکسی و سنگی


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با افتتاح 16پروژه آموزشی، مدارس کانکسی و سنگی در بسیاری از روستاهای شهرستان فریدونشهر برچیده می شود تا دانش آموزان در فضایی امن و آرام به درس و تحصیل بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آیین افتتاح 16 پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان فریدونشهر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در روز پنجشنبه 16 آذرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این پروژه ها، به همت خیران نیک اندیش و همراهی ویژهٔ مجمع خیرین مدرسه ساز استان و  مشارکت دولت سیزدهم آماده بهره برداری است.

  ابراهیمی افزود: اغلب این پروژه ها با مشارکت 50 درصدی خیران و برخی دیگر با مشارکت 30 تا 40 درصدی در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: این 16 پروژه در مجموع بیش از 2700 مترمربع زیربنا دارند و برای احداث آن ها بالغ بر 340 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و به همین میزان نیز از کمک های خیران تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: در مجموع 34 کلاس درس به بهره برداری خواهد رسید که دو مدرسه 6 کلاسه، یک مدرسه 3 کلاسه، شش مدرسه 2 کلاسه و سایر پروژه ها یک کلاسه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی روستاهای شهرستان فریدونشهر با مدارس کانکسی و سنگی

خداحافظی روستاهای شهرستان فریدونشهر با مدارس کانکسی و سنگی