مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-22ورزشي

باغ مهد کودکان، ایده ای با یک دنیا چالش


کودکان یک تا شش ساله تا وقتی در خانه هستند، نمی توانند آنطور که باید و شاید فعالیت داشته باشند چراکه خانه های نقلی با چیدمان امروزی مانع انجام بازی های هیجانی آن ها می شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جوان نوشت: زنــــدگـــی آپارتمان نشینی و بازی های کامپیوتری در کنار تبلت و موبایل که از دست کودکان جدا نمی شود، باعث شده است زندگی آن ها لطمه ببیند.

دیگر از آن بازی های قدیمی خبری نیست؛ قایم باشک، گرگم به هوا و وسطی، همه این ها به مرور زمان به فراموشی سپرده شده است، حتی در برخی مواقع، دوچرخه سواری هم جای خود را به ماشین ها و موتور های شارژی داده است، کودک بدون هیچ فعالیتی داخل این وسیله الکتریکی می نشیند و با فشار دادن پدال گاز به این طرف و آن طرف می‎رود.

انگار همه چیز دست به دست هم داده است که کودک، تنبل و تنبل تر شود تا جایی که وقتی با ماشین یا موتور شارژی به محوطه بازی در پارک می رسد هم حاضر نیست از آن پیاده شود و با هم سن و سالانش بازی کند! این سبک زندگی عجیب، سبب شده است بسیاری از کودکان از طبیعت دور بمانند، به همین دلیل باید راه حلی برای آشتی آن ها با طبیعت و فعالیت های کودکانه شان پیدا شود.

کودکان یک تا شش ساله تا وقتی در خانه هستند، نمی توانند آنطور که باید و شاید فعالیت داشته باشند چراکه خانه های نقلی با چیدمان امروزی مانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ مهد کودکان، ایده ای با یک دنیا چالش

باغ مهد کودکان، ایده ای با یک دنیا چالش