مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-16سياسي

هدایت منابع مولدسازی برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام


استاندار کردستان بر تعامل و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی در موضوع مولد سازی تاکید کرد و گفت: پروژه های مهم و اولویت دار برای تخصیص اعتبارات مولدسازی با استفاده از این ظرفیت در استان انتخاب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا عصر امروز شنبه در جلسه هم اندیشی ذیحسابان و مدیران امور مالی دستگاه های اجرایی که به مناسبت گرامیداشت روز حسابدار در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: ساختارها در نظام اداری یک کشور برای این طراحی و تصویب می شوند که به صورت تکاملی در کنار هم در راستای خدمت به جامعه با اهداف ترسیم شده به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به ساختار سه قوه در قانون اساسی کشور که در کنار هم کار می کنند و مهم ترین مولفه فلسفه وجودی آنها تکامل همدیگر است، گفت: اگر هر جایی این تکامل دچار نقص و خدشه شود قطعا کارها دچار مشکل می شود و به خوبی پیش نخواهد رفت.

استاندار کردستان با بیان اینکه ذیحسابان، امین مجموعه مدیریتی هستند، ادامه داد: نقش ذیحسابی به عنوان امین دستگاه اجرایی و خزانه دار کل کشور و هم مشاور دستگاه اجرایی و هم به عنوان نگاه ناظر اولی ازطرف کل نظام روی مهم ترین موضوعات مدیریتی که مسائل مالی است، نقشی چند وجهی و دارای ابعاد مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت منابع مولدسازی برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام

هدایت منابع مولدسازی برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام