مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-13ورزشي

عملیات احداث یک سالن ورزشی در اهری آغاز شد


به منظور افزایش سرانه ورزشی در منطقه اهری، یک سوله ورزشی چند منظوره با مساحت هزار و 920 مترمربع در این منطقه احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس در مراسم کلنگ زنی سوله ورزشی و ساختمان اداری در منطقه اهری که پیش از ظهر امروز با حضور مردم و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فقر سرانه های ورزشی در منطقه اهری، به منظور تأمین سرانه های مورد نیاز و افزایش رضایتمندی شهروندان، احداث یک سوله ورزشی و ساختمان اداری با مساحت 1920 متر مربع در دستور کار قرار گرفت.

  وی با اشاره به اینکه محل احداث سوله ورزشی اهری پیش از این زمین چمن مصنوعی بوده است، افزود: با توجه به مسقف نبودن زمین چمن مصنوعی، سر وصدا موجب آزار، اذیت و اعتراض همسایه ها بود، بنابراین احداث سوله ورزشی چندمنظوره برای بازی های مختلف از جمله مینی والیبال و .

با اعتبار اولیه  38 میلیارد و 200 میلیون تومان مدنظر قرار گرفت که در مدت یک سال احداث می شود.

  شهردار فردیس در مورد پروژه های گرمخانه آقایان و مرکز آموزش آتشنشانی شهرداری فردیس که در 20 مهرماه کلنگ زنی شد؛ بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها فعال است؛ در پروژه  گرمخانه آقایان فونداسیون اجرا شده و تا چند روز دیگر بتُن ریزی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث یک سالن ورزشی در اهری آغاز شد

عملیات احداث یک سالن ورزشی در اهری آغاز شد