مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-02فرهنگي

حمایت صدا و سیمای فارس از گروه های هنری


مدیر کل صدا و سیمای فارس با تأکید بر اینکه تمام ظرفیت صدا و سیمای استان را برای ارتقای هنر فارس در اختیار هنرمندان قرار می دهیم، گفت: رسانه ملی در استان با تمام ظرفیت برای تبلیغ و اطلاع رسانی در جهت رونق تئاتر شیراز آمادگی دارد.

- ایسنا/فارس مدیر کل صدا و سیمای فارس با تأکید بر اینکه تمام ظرفیت صدا و سیمای استان را برای ارتقای هنر فارس در اختیار هنرمندان قرار می دهیم، گفت: رسانه ملی در استان با تمام ظرفیت برای تبلیغ و اطلاع رسانی در جهت رونق تئاتر شیراز آمادگی دارد.

احمد پهلوانیان امروز، 11 آذرماه در بازدید از تمرین تئاتر اسب قاتلین ، کاری از گروه نمایشی اردیبهشت شیراز با ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان این تئاتر گفت: چشم ها به هنرمندان شیراز خیره است و همه ما به هنر و هنرمندان فارس و شیراز افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه تفاوت ها و فاصله ها در فضای هنری فرو می ریزد، افزود: صدا و سیمای فارس با تمام ظرفیت ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی تئاتر شیراز به هر نحو ممکن آمادگی دارد و می تواند بخش هایی از تئاترهای روی صحنه را زنده پخش کند.

مدیر کل صدا و سیمای فارس، پخش زنده تئاترها را موجب اشتیاق مخاطب، رونق سالن های تئاتر و ایجاد شور و نشاط در فضای هنری جامعه دانست و گفت: شیراز، ظرفیت برگزاری برنامه های مختلف هنری از جمله تئاتر، موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صدا و سیمای فارس از گروه های هنری

حمایت صدا و سیمای فارس از گروه های هنری