مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-19ورزشي

برگزاری رویداد «به وقت عاشقی 1:20» در تهران


رییس ستاد گردشگری شهر تهران از برگزاری رویداد گردشگری 12000 نفری « به وقت عاشقی1:20» در تهران به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیر قاسمی در رابطه با این رویداد اعلام کرد: به وقت عاشقی 1:20 برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور 12 هزار نفر از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران و چهره های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محلات و مناطق شهر تهران برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد  با هدف آشنایی مخاطبین با نحوه زندگی کاری و شخصی حاج قاسم سلیمانی از روز سوم دی ما تا 11 بهمن  ماه با بازدید از  سراسرنمای مقاومت شهید قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

قاسمی همچنین در خصوص مجموعه مورد بازدید شهروندان افزود: افتتاح سراسرنمای مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که به مجاهدت رزمندگان اسلام در نبرد با داعش پرداخته است،  قرار بود با حضور ایشان انجام شود ولی متاسفانه چهار روز قبل از افتتاح ایشان به شهادت رسیدند.

رییس ستاد گردشگری شهر تهران خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه   به وقت عاشقی 1:20  روز یکشنبه 3دی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، ایثارگران ، مدیران شهری و علاقمندان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد و پس از آن مخاطبین می توانند با مراجعه به سرای محلات مناطق 22 گانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد «به وقت عاشقی 1:20» در تهران

برگزاری رویداد «به وقت عاشقی 1:20» در تهران