مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-16سياسي

بخشدار مرکزی شهرستان شهریار معرفی شد


جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان شهریار برگزار و علی درویش خضری به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی این شهرستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان شهریار با حضور فاتحی نژاد سرپرست فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران و کارکنان امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت تعداد 11 تن از پرسنل نیروی انتظامی در حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی به مقر فرماندهی راسک، به محضر ملت شهید پرور ایران به ویژه خانواده های معزا و داغدار آنها اظهار کرد: زمان قبول مسئولیت باید بپذریم که در جهت رفاه حال و حل مشکلات مردم گام برداریم و وقت و انرژی باید در اختیار مردم باشد و برای رضای خدا و برای رفاه مردم و در جهت توسعه شهرستان حرکت کنیم.

وی گفت: شهرستان شهریار ظرفیت های خوبی دارد که بالفعل شده اند ولی نباید از ظرفیت های بالقوه و ناشناخته ای که در سطح منطقه وجود دارد غافل شویم، بلکه باید در جهت شناسایی این ظرفیت ها حرکت کرده و از این آن در جهت رشد و توسعه شهرستان و رفاه حال مردم استفاده بهینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار مرکزی شهرستان شهریار معرفی شد

بخشدار مرکزی شهرستان شهریار معرفی شد