مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-05فناوري

دوئل بر سر روان کودکان؛ روانشناسان چه می گویند؟


ماندگارشدن فیلم کودک با محتوای نامناسب در فضای مجازی، ابتلا به بلوغ زودرس و اختلال شخصیت نمایشی و .

بخشی از آسیب های ساخت دابسمش با محتواهای مبتذل است! - ماندگارشدن فیلم کودک با محتوای نامناسب در فضای مجازی، ابتلا به بلوغ زودرس و اختلال شخصیت نمایشی و .

بخشی از آسیب های ساخت دابسمش با محتواهای مبتذل است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: حتماً این روزها ماجرای واکنش داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ به موزیک ویدئوی یک خواننده و جواب متقابل او را شنیده اید.

فرضیایی که سال ها برای کودکان آثاری بانشاط و خوش محتوا تولید کرده و طی این سال ها به خاطر احترام و خدمت گزاری به مادرش محبوب کاربران شبکه های اجتماعی هم هست در بخشی از پست اینستاگرامی اش با انتشار بخشی از موزیک ویدئوی ساسی مانکن نوشته بود: به اندازه کافی این روزا داغون و پریشون هستم ولی با دیدن این کلیپ بیشتر دلم گرفت! نمی دونم چی تو سرتون می گذره ولی لااقل به بچه های بی گناه و معصوم رحم کنید، به بهانه شادی چنین آثار بی محتوایی رو به خورد این فرشته های معصوم ندید! من خودم عاشق شادی و ترانه های شاد کودکانه هستم ولی نه به این قیمت ! طرف دیگر ماجرا ساسان حیدری معروف به ساسی مانکن است؛ از آن خواننده هایی که چند وقت یک بار با تبلیغات عجیب و روش های خاص خودش تلاش می کند آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل بر سر روان کودکان؛ روانشناسان چه می گویند؟

دوئل بر سر روان کودکان؛ روانشناسان چه می گویند؟