مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-19اقتصادي

فروش 50 میلیاردی و سود 700 میلیاردی از قبل نانودارو


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو با تاکید بر اینکه در حوزه هایی مانند آب که معادلات غیر فناورانه حاکم است، دستاوردهای فناورانه به دلیل نوع قیمت گذاری و دسترسی به آب با قیمت پایین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اینکه کدام یک از صنایع توانسته اند از فناوری های پیشرفته در رفع چالش های خود بهره ببرند، موضوعی است که در بازدید دکتر عماد احمدوند از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گفته وی، همکاری صنایع مرتبط با نفت و انرژی در بیشترین سطح است و بعد از آن بیشترین همکاری در حوزه سلامت قرار دارد.

ولی در حوزه هایی که معادلات غیر فناورانه حاکم باشد، مانند حوزه آب کارها به سختی پیش می رود، چون در صنعت آب هر چقدر فناوری توسعه داده شود، به دلیل نوع قیمت گذاری و دسترسی به آب با قیمت پایین، موجب شده که کار فناورانه در این حوزه دیده نشود.

دبیر ستاد توسعه نانو با اشاره به اثرات اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان، صنعت بیمه را گام دیگری در توسعه شرکت های فناور دانست و نمونه آن را ساخت داروهای مبتنی بر نانو دانست.

وی در این باره با اشاره به 3 مورد از داروهای نانویی اعلام کرد که در بازه زمانی حجم فروش این شرکت ها روی این 3 دارو بیش از 50 میلیارد تومان بوده است و سود بیمه از حمایت این داروهای داخلی و تغییر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 50 میلیاردی و سود 700 میلیاردی از قبل نانودارو

فروش 50 میلیاردی و سود 700 میلیاردی از قبل نانودارو