مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-19بين الملل

شمارش معکوس برای پایان کمک های نظامی آمریکا به اوکراین


وزارت دفاع آمریکا به کنگره این کشور هشدار داده است که کمک های امنیتی در نظرگرفته شده برای اوکراین در جریان جنگ با روسیه در آستانه تمام شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از مقامات ارشد کاخ سفید عنوان کرده است، دولت بایدن تنها بودجه کافی برای ارسال یک بسته کمکی نهایی به کیف قبل از پایان سال میلادی 2023 را دارد و پس از آن بودجه این کشور برای تداوم کمک ها به اوکراین به صفر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک مایک مک کورد بازرس پنتاگون، در جریان نامه ای به رهبران کنگره آمریکا گفته است: وزارت دفاع این کشور، آخرین بودجه باقیمانده از بسته کمکی برای حمایت از اوکراین را که رقمی معادل 1.

07 میلیارد دلار است، برای خرید تسلیحات جدید جهت ارسال به این کشور هزینه می کند.

به گفته وی پس از آن دیگر بودجه دولت بایدن برای ادامه کمک های امنیتی به اوکراین به پایان می رسد.

جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز در این رابطه عنوان کرده است که دولت آمریکا در حال برنامه ریزی برای ارسال یک بسته کمکی دیگر در اواخر این ماه به کشور اوکراین است و پس از آن بودجه اختصاصی دیگری برای اوکراین وجود نخواهد داشت.

مقامات ارشد دولت بایدن از این هشدارها برای ترغیب کنگره جهت تصویب بودجه دیگری برای تداوم کمک های نظامی و مالی به اوکراین استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای پایان کمک های نظامی آمریکا به اوکراین

شمارش معکوس برای پایان کمک های نظامی آمریکا به اوکراین