مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:302023-11-29ورزشي

فرار مس از چادرملو با کمک تیر دروازه


در چهاردهمین هفته از رقابت های لیگ یک فوتبال کشور تیم های چادرملوی اردکان و مس کرمان، مقابل یک دیگر صف آرایی کردند که این دیدار پر هیجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

- در چارچوب برگزاری چهاردهمین هفته از رقابت های لیگ یک فوتبال کشور از ساعت 14 عصر امروز، چهارشنبه، هشت آذرماه تیم قدمت دار فوتبال ایران یعنی مس کرمان و تیم چادرملو اردکان که دومین سال حضور خود در فوتبال را تجربه می کند و نتایج خوبی را تا اینجای لیگ گرفته در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد به مصاف یک دیگر رفتند.

همانطور که از قبل پیش بینی می شد دیدار این دو تیم جذاب و تماشایی رقم خورد و در 32 خشایار زبرجد بازیکن مس کرمان با یک استارت فوق العاده و تماشایی خود را تا محوطه جریمه چادرملو رساند و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند تا این بازی با هیجان دو چندانی پیگیری شود.

دقیقه 37 موقعیت فوق العاده خطرناک بازیکنان چادرملو در برابر دروازه خالی مس کرمان به اوت رفت تا فریاد حسرت هزاران تماشاگر این دیدار در ورزشگاه طنین انداز شود.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و مس کرمان در دقیقه 39 باز هم توسط خشایار زبرجد به دومین گل خود رسید.

چادرملو که تمایلی به پذیرفتن شکست در نیمه اول این دیدار نداشت، تنها سه دقیقه بعد از گل مس یعنی در دقیقه 42 برروی ارسال توپی بلند در محوطه جریمه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مس از چادرملو با کمک تیر دروازه

فرار مس از چادرملو با کمک تیر دروازه