مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-01اجتماعي

اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده تکمیل می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از آغاز عملیات تکمیل اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، اردوگاه دانش آموزی آشوراده چندین سال است که بدون استفاده رها شده است.

این اردوگاه دارای چهار هکتار زمین متعلق به آموزش و پرورش استان است که انشعاب آب و برق آن کامل بوده و دارای 9 سوییت نیمه کاره اقامتی هم است.

در موقعیت های مختلف مسئولان بارها به تکمیل و تجهیز این مکان اقامتی و تفریحی اشاره می کردند تا این که در دولت سیزدهم مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان در این خصوص گفته اردوگاه دانش آموزی آشوراده یکی از ظرفیت های بسیار غنی استان بوده که توسعه و تجهیز این اردوگاه اهمیت ویژه ای برای استان دارد.

وحید فراهی با بیان این که با پیگیری و دستور استاندار توسعه و تکمیل این اردوگاه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برای راه اندازی و تکمیل این پروژه و اختصاص اعتبار ویژه در سفر دوم رییس جمهور، جلسات کارشناسی و بازدید میدانی از این اردوگاه انجام شده است.

وی بیان کرد: تکمیل این اردوگاه باعث غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان می شود که در اثر آن اقتصاد شهرستان و استان بهبود یافته و منبع درآمد پایدار برای آموزش و پرورش و رشد و تعالی جسمی و روحی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده تکمیل می شود

اردوگاه دانش آموزی جزیره آشوراده تکمیل می شود