مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-13سياسي

بخشودگی جرایم آلایندگی پالایشگاه نفت اصفهان بر خلاف دستور صریح وزیر اقتصاد


نماینده شاهین شهر با طرح سوال از وزیر اقتصاد در خصوص چرایی بخشیدن جرایم عوارض آلایندگی شرکت پالایشگاه نفت اصفهان گفت: این بخشودگی بر خلاف دستور صریح وزیر اقتصاد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در سوالی از سید احسان خاندوزی وزیراقتصاد و امور دارایی، مطرح کرده است:  به چه دلیل سازمان امور مالیاتی مبلغ 763 میلیارد تومان جرایم عوارض آلایندگی شرکت پالایشگاه نفت اصفهان را که مربوط به سنوات سال های 1392 تا 1394حق شهردار ها و دهیاریهای شهرستانهای متاثر از آلایندگی بوده را بخشیده است؟ متن سؤال به شرح زیر است: سازمان امور مالیاتی در اقدامی تامل برانگیزجرایم عوارض آلایندگی شرکت پالایشگاه نفت اصفهان را که مربوط به سنوات ( 1392- 1394) به مبلغ 673 میلیارد تومان بوده را بخشیده است.

این قانون در حالی صورت گرفته که طبق تبصره 1 بند و ماده یک قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 2 در خصوص پرداخت عوارض آلایندگی پالایشگاه ها و واحدهای پتروشیمی تاکید شده وجود واریزی به عنوان عوارض سهم شهرداریها و دهیاریها، درآمد نبوده و صددرصد بر اساس مالیات بر ارزش افزوده به صورت ماهانه به حساب ذی ربط واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی جرایم آلایندگی پالایشگاه نفت اصفهان بر خلاف دستور صریح وزیر اقتصاد

بخشودگی جرایم آلایندگی پالایشگاه نفت اصفهان بر خلاف دستور صریح وزیر اقتصاد