مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-06بين الملل

محورهای رایزنی پوتین و رییسی پس از سفر منطقه ای رییس جمهور روسیه


یک کارشناس مسائل روسیه با بیان اینکه به نظر می رسد که یکی از دستورکارهای رایزنی روسای جمهور ایران و روسیه در مسکو در روز پنجشنبه، گسترش همکاری های اقتصادی بین 2 کشور باشد، - یک کارشناس مسائل روسیه با بیان اینکه به نظر می رسد که یکی از دستورکارهای رایزنی روسای جمهور ایران و روسیه در مسکو در روز پنجشنبه، گسترش همکاری های اقتصادی بین 2 کشور باشد، گفت: برای تحقق رقم پیش بینی شده جهت گسترش این روابط باید زیرساخت های این مسئله در ایران تهیه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه 16 آذرماه و به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، در راس یک هیأت عالی رتبه سیاسی-اقتصادی راهی مسکو می شود.

بر اساس آنچه که دفتر ریاست جمهوری ایران اعلام کرده است، رایزنی در خصوص مسائل دوجانبه از جمله تعاملات اقتصادی و نیز گفت وگو در خصوص موضوعات منطقه ای و بین المللی به ویژه موضوع فلسطین و تحولات غزه اصلی ترین دستور کار رییس جمهور در این سفر یک روزه خواهد بود.

آخرین صحبت روسای جمهور روسیه و ایران در روز 24 مهرماه و طی یک گفت وگوی تلفنی درباره وضعیت غزه انجام شد.

تهران و مسکو بر این موضوع تاکید دارند که هرچه زوتر باید بمباران مردم در غزه توسط رژیم صهیونیستی متوقف شود و بازگشایی گذرگاه هایی همچون گذرگاه رفح دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای رایزنی پوتین و رییسی پس از سفر منطقه ای رییس جمهور روسیه

محورهای رایزنی پوتین و رییسی پس از سفر منطقه ای رییس جمهور روسیه