مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-04فرهنگي

رویداد هنری «ثمر» در قزوین برگزار می شود


مسئول واحد هنری های تجسمی حوزه هنری استان قزوین گفت: رویداد هنری «ثمر» با محوریت تولید آثار هنری در زمینه المان های شهری، طراحی، گرافیگ و تصویرسازی در زمینه جمعیت به همت حوزه هنری استان قزوین برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین مسئول واحد هنری های تجسمی حوزه هنری استان قزوین گفت: رویداد هنری ثمر با محوریت تولید آثار هنری در زمینه المان های شهری، طراحی، گرافیگ و تصویرسازی در زمینه جمعیت به همت حوزه هنری استان قزوین برگزار می شود.

محمد رازقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد هنری ثمر با محوریت کارگاه تولید آثار هنری در زمینه المان های شهری، طراحی، گرافیک و تصویرسازی در زمینه جمعیت از 15 الی 17 آذر ماه به همت حوزه هنری استان قزوین در عمارت هنر برگزار خواهد شد.

رهیار رویداد ثمر افزود: در این کارگاه میزبان اساتیدی در حوزه تصویرسازی، گرافیک و المان های شهری و معماری از جمله سید محمدرضا میری استاد حوزه تصویرسازی و گرافیک از مشهد، استاد صابر شیخ رضایی از طراحان گرافیک کشور، فاطمه سنماری عضو هیأت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در حوزه معماری، امیرحسین انصاری از طراحان دکوراسیون و المان در کشور به عنوان رهیار و لیلا بهرامی استاد ارائه محتوا در خصوص موضوع جمعیت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد هنری «ثمر» در قزوین برگزار می شود

رویداد هنری «ثمر» در قزوین برگزار می شود