مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-20سياسي

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی طرف باشند


فرماندار گچساران خطاب به دهیاران گفت: دهیاران گچساران در انتخابات بی طرف باشند و فقط مردم را تشویق به حضور حداکثری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست انتخاباتی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گچساران اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری بوده و از ویژگی های نظام اسلامی است، مشارکت بیشتر در انتخابات یعنی مقبولیت نظام و هر چه مشارکت ما بیشتر باشد محبوبیت نظام بیشتر است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: دشمنان در بعد منفی چشم انتظار انتخابات هستند زیرا در نقشه های شوم خود روی آن سرمایه گذاری کرده و دوستان نظام نیز بخاطر اهمیت آن و به رخ کشیدن قدرت نظام منتظر این رویداد هستند.

دیهیم خوب عنوان کرد: در آغاز سال رهبر انقلاب بحث انتخابات را مطرح کردند، این انتخابات نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا شرایط خاصی دارد.

دیهیم خوب عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیامی که برای مردم داشتند چهار مولفه را برای مسئولان در راستای برگزاری این رویداد مهم تبیین کردند و باید تلاش کنیم تا شاخصه های مهم تحقق پیدا کند و بدانیم برای انتخابات رکن اصلی قانون است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه اگر بتوانیم قانون را اجرا کنیم زمینه مشارکت نیز فراهم می شود، خاطرنشان کرد: شوراها و دهیاران به عنوان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی طرف باشند

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی طرف باشند